Vásárlási feltételek, szállítás

FONTOS!

Július 3-16ig a csomagfeladás szünetel. Az ez idő alatt leadott rendelések július 16 után lesznek feladva. Visszaküldés/csere esetén is csak július 16 után tudunk egyeztetni, segíteni. A szünet természetesen nem számít bele abba az időtartamba, amíg az elállási jogot gyakorolhatod. Ha szeretnéld visszaküldeni vagy cserélni a terméket, kérjük hogy július 17 után tedd, előtte nem tudjuk átvenni és ez esetben visszaküldésre kerül.

 

A rendelés menete:

- a vásárláshoz regisztráció szükséges

- a webshopban mindig a készleten lévő termékeket találod meg

- először a kívánt színt majd a méretet kell megadnod. FONTOS! Kérjük figyelj a színek nevére, hiába hasonlít a színkockában 2 szín, ha a neve más, akkor másik színt jelent. Pl. a pink és a ciklámen szín a színkockában szinte egyformának mutatkozik, de a ciklámen szín egy árnyalattal sötétebb.

- méret választáshoz használd a mérettáblázatot

- ha nem választható egy bizonyos szín vagy méret, akkor nincs raktáron, de érdemes visszanézni pár nap múlva, mert a készletet naponta töltjük

- a kosárba helyezés után a "Kosár tartalma" gomb megnyomásával ellenőrizd a kiválasztott tételeket, majd a "Megrendelem" és a "tovább" gomb megnyomásával lehet a rendelést véglegesíteni.

- sikeres vásárlás esetén pár percen belül visszaigazoló e-mailt küldünk.

 

Fizetés, szállítás

-jelenleg csak utánvétes fizetés választható, ennek díja 1435 ft. 20.000 Ft felett a szállítás díjtalan.

- a szállítás 2-3 munkanapon belül történik, MPL futárszolgálattal. Ezt az időt csak abban az esetben tudjuk garantálni, amennyiben a szállítási cím megfelelően van feltüntetve , illetve minden egyéb információ (kapucsengőn a név, ajtó, stb) rendelkezésünkre áll. Sokszor előfordul, hogy a futár nem talál otthon senkit és a postaládához sem tud eljutni a zárt kapu miatt.

- miután megérkezik a " Rendelés átadva a futárnak" tárgyú üzenet, a kézbesítés a következő munkanapon várható.

- ha 3 munkanapon belül nem érkezik meg a csomag, e-mailben érdeklődj és elküldjük a csomag hivatkozási számát, amivel felveheted a Postán.

- rendelésed státuszát a "Korábbi rendeléseim" menüpontban találod

-a szállítási cím megadásánál kérjük jelezd a megjegyzésben, ha nem megfelelően van kiírva a megadott név vagy nincs egyértelmű jelzés a kapucsengőn. Ilyen esetben mindenképpen legyen a megjegyzésben telefonszám megadva.

-Minőségi hiba esetén postai úton cseréljük a terméket.

 

Termék csere

A megrendelt terméket postai úton juttassa vissza ajánlott levélként cégünk címére a SZÁMLÁVAL EGYÜTT.     (Winexa Kft,2100,Gödöllő, Jókai Mór u 2)

Kérjük mellékelje a levélhez a számlához kapott papírt kitöltve, ahol megadja, hogy milyen terméket szeretne helyette (fazon, szín, méret), illetve ha visszafizetést kér az adatokat (bankszámlaszám).

Ennek költsége a Vevőt terheli, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.

 

Szavatosság, jótállás

Szavatossági és jótállási jogok: ruházati termékekre a Polgári törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. Ruházati termékre 2 év szavatosság jár, melyből az első hat hónap jótállás. Szavatossági időben a fogyasztót az alábbi jogosultságok illetik meg, ha a termék gyártási eredetű hibában szenved: kijavítás vagy kicserélés, amennyiben ez nem lehetséges akkor vételárcsökkentés vagy elállás.

 

Vásárlástól való elállás

Ha szeretne élni  elállási jogával,kérjük jelezze az ügyfélszolgálati elérhetőségünkön( 30/5831354  H-CS: 9-15.30,P:9-14) vagy e-mailben(rendeles@jessica.hu). Az elállásra 14 munkanapon belül van lehetősége indoklás nélkül. A Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut címünkre (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).
Postai úton írásban történő jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe (ajánlott küldeményként adja fel), cégünk nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

A megrendelt terméket postai ajjánlott levél formájában juttassa vissza a cégünk címére a Számlát és a hozzátűzött papírt kitöltve,melyben megaadja Bankszámlaszámát a visszautaláshoz. (Winexa Kft,2100,Gödöllő, Jókai Mór u 2.) A  Ennek költsége a Vevőt terheli, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.

A Vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül. A csere termék szállítási díja cégünket terheli.
A nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségének megtérítése a Vevőt terhelik.

A webáruház tulajdonos nem követelheti, hogy bontatlan állapotában küldje vissza a megrendelt terméket a Vásárló, de csak eredeti cimkés, hordatlan állapotú terméket veszünk vissza.

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra vagy postai rózsaszín csekken  visszatérítjük a termék vételárát. A fizetés módját előre egyeztetjük a Vásárlóval.

Cégünknek a termék visszajuttatása után 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a Vásárló számára a teljes vételárat.

Ha az árucikk sérült, vagy láthatóan használt állapotban van, az értékesítő cég kérheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 bármilyen rendeléssel kapcsolatos kérdéssel fordulj bizalommal az Ügyfélszolgálathoz: 30/5831354, H-CS: 9-15.30,P:9-14  vagy a rendeles@jessica.hu címre küldj üzenetet.

Belépés

Regisztráció

Elfelejtett jelszó